Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се смея ли или да плача...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
    Е няма ли да светне лампата веднага, в тоя случай? При мен от газта, когато я монтираха, имаше кофти смес във високите и лампата веднага светваше, демек има си индикация да не се пре**е двг-то.
    Не накрая ще излезни , че колата си е ОК , просто толкова върви тоз СВИНСПАРК.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

    Comment


    • И пак НЕ Върви си колата просто при теб има нередности.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        И пак НЕ Върви си колата просто при теб има нередности.
        Е добре де колега , кажи какво да и сменя? Бях при тебе видя я колата , смених маркуча и дебитомера ? Другата нередност е ламбда сонда и това е , значи какво сменям я и се оправя тай ли ? Ако е така ми да олеквам с още 130 лева и да видя какво ще стане...

        Аз вече съм супер скиптично настроен към тази кола. Че ще се оправи изобщо някога , защото все сменям уш нещата които я спъват и пак не тръгва , зацепване правих лека разлика , свещи смених никаква разлика , дебитомер смених пак никаква , ми таз ламбда ли да ми отпуши колата?
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
          Е добре де колега , кажи какво да и сменя? Бях при тебе видя я колата , смених маркуча и дебитомера ? Другата нередност е ламбда сонда и това е , значи какво сменям я и се оправя тай ли ? Ако е така ми да олеквам с още 130 лева и да видя какво ще стане...

          Аз вече съм супер скиптично настроен към тази кола. Че ще се оправи изобщо някога , защото все сменям уш нещата които я спъват и пак не тръгва , зацепване правих лека разлика , свещи смених никаква разлика , дебитомер смених пак никаква , ми таз ламбда ли да ми отпуши колата?
          Недей така, че хората ще си помислят, че съм те накарал да сменищ тия неща за нищо. Колата ти дойде със скъсан въздухопровод и дебитомер измерващ по-малко и от 50% от това което трябва да мери. Почистих го, залепих маркуча и колата тръгна нали? Иамаше голяма разлика. Ламбдата ти беше много ушашавена и понеже нейната работа зависи от работата и на дебитомера въпреки, че го почистих, той имаще голямо подобрение, но не стана като нов и ти казах, като смениш дебитомера да занулиш адаптациите и да видиш ламбдата дали ще заработи нормално. Тя най-вероятно вече е умряла тотално и е за смяна. Ламбдата ти беше забила на 0,700 мв. което значи богата смес. Демек компютъра ти обеднява сместа принудително заради тази стойност на сондата.

          Смени сондата. Ако не усетищ разлика в повечението на клата, то поне ще ти падне разхода до нормалното. Но аз съм сигурен, че ще има разлика. Плюс това има и други фактори които влияат на работата на мотора.

          Значи хем искаш да си оправиш колата хем да не даваш пари. Тя сама няма да се оправи. Ако искаш откачи сондата от буксата горе на колектора и ще видиш, че ще тръгне колата
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • да да

            Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
            Не накрая ще излезни , че колата си е ОК , просто толкова върви тоз СВИНСПАРК.
            колега как 2.0 мотор няма да дига повече от 170 не се излагаи вече тази кола е самолет просто ти имаш проблем моита е 1.6 тлин спарк и до 160 дигам за отрицателно време а на мен в един сервиз ми казаха 4е и моита лан сонда е прецакана ама не я смених защото не свети нищо по компютара да я сменям ли или ?

            Comment


            • Първоначално публикувано от slik4eto Покажи съобщение
              колега как 2.0 мотор няма да дига повече от 170 не се излагаи вече тази кола е самолет просто ти имаш проблем моита е 1.6 тлин спарк и до 160 дигам за отрицателно време а на мен в един сервиз ми казаха 4е и моита лан сонда е прецакана ама не я смених защото не свети нищо по компютара да я сменям ли или ?
              Грешките от ламбда сондата не се появяват като сигнал Check Enginе на таблото. Те тайно си се записват в компютъра без да те уведоми за това.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Като се разкачат ламбадите защо колата ще тръгне по-добре? Може ли да се кара без ламбди, опасно ли е за мотора?
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Като се разкачат ламбадите защо колата ще тръгне по-добре? Може ли да се кара без ламбди, опасно ли е за мотора?
                  Щот ще си кара по сервизната карта. А там сместа е много хубава

                  Може да се кара без ламбда. Що да не може? Едно време колите да не са имали ламбда я? Тя е за контрол на емисиите. Колата върви най-добре при ламбда 0.85 или 12,5:1 въздух/гориво. Ламбдата софтуерно по подразбиране е нагласена на 0.9 - 1.0, но поради ред други фактори се налага да има сензор там за да контролира и да се стреми винаги фактора да е 1-ца, която пък е равна на 14,7:1 (най-оптималния вариант мощност/икономия). Все пак тя не е единствения сензор от чиито данни се сформира смесообразуването и карането без ламбда дълго време не е много умно Нейните подавани данни са важни за изчислението на автоматичните адаптации.

                  Eдна таква сравнително модерна система като мотроника е създадена като я има ламбдата и тя трябва да работи, независимо колко сензори имаме на брой. Всичките трябва да работят.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 22:23.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Колата върви най-добре при ламбда 0,85 или 12,5:1 въздух/гориво.
                    14.7 към 1 може би......??????
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      14.7 към 1 може би......??????
                      14,7 към 1 e λ=1.0
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Утре ще пробвам с откачена ламбда , и ще споделя впечетления.
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Грешките от ламбда сондата не се появяват като сигнал Check Enginе на таблото. Те тайно си се записват в компютъра без да те уведоми за това.
                          явно трябва да я сменям ама е 250 лева ужас

                          Comment


                          • за 130лв си взех ламбда сондата от киров на бош е с 1г гаранция и ми я сложиха в бош сервиз и от там ми признават гаранцията
                            sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                            Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                              Е добре де колега , кажи какво да и сменя? Бях при тебе видя я колата , смених маркуча и дебитомера ? Другата нередност е ламбда сонда и това е , значи какво сменям я и се оправя тай ли ? Ако е така ми да олеквам с още 130 лева и да видя какво ще стане...

                              Аз вече съм супер скиптично настроен към тази кола. Че ще се оправи изобщо някога , защото все сменям уш нещата които я спъват и пак не тръгва , зацепване правих лека разлика , свещи смених никаква разлика , дебитомер смених пак никаква , ми таз ламбда ли да ми отпуши колата?
                              Колега, така и не каза какво стана с дебитомера ... добре ли се "справи" на диагностиката ... !?!?!?
                              А и филтъра ти е на много километри ..... гледай под капака като форсираш дали се "набръчкват" маркучите преди/след дебитомера ...
                              Махай тоя катализатор .... той освен да ти спъва колата, какво друго да прави !!!
                              Аз карах със забила ламбда около 7-8 месеца ...нито разхода се вдигна нито вървежа намали ... просто на диагностиката го разбрах ...
                              Last edited by slav40; d.m.y г., 10:12.
                              Alfa156 Against All

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                                Колега, така и не каза какво стана с дебитомера ... добре ли се "справи" на диагностиката ... !?!?!?
                                А и филтъра ти е на много километри ..... гледай под капака като форсираш дали се "набръчкват" маркучите преди/след дебитомера ...
                                Махай тоя катализатор .... той освен да ти спъва колата, какво друго да прави !!!
                                Аз карах със забила ламбда около 7-8 месеца ...нито разхода се вдигна нито вървежа намали ... просто на диагностиката го разбрах ...
                                Ами днеска пак направих нова заверкаа едвамммммм 200 удря... ама то 1 изнасилено , чак ми се отщя... Полсе откачих ламбдата повъртях се така ми върви нормлано не намирам някаква променя или поне негативна няма (Но не усещам подобрение)?? Какво остана да обобщим за проверка да сменя филтъра? Какво имаш предвид с набръчквт маркучите?? Катализатора да се провери и отстрани ако е запушен, и сега се сетих тези дюзи дали не са замърсени и дали биха спънали колата?
                                Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 18:53.
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                                Comment

                                Working...
                                X